KE"JELES"AN DSAI TAHAP KRITIKAL!

on Thursday, April 2, 2009


DSAI sekali lagi mengepalai satu petisyen bangang yang meminta agar perlantikan Datuk Seri Najib ditunda ke satu tarikh yang lain setelah satu badan siasatan bebas ditubuhkan bagi menyiasat tuduhan-tuduhan beberapa media asing mengenai salah laku Perdana Menteri baru Malaysia ini.

Impian beliau kini sudah pun lebur dan mungkin terpaksa menunggu sebagai "PM IN WAITING" buat beberapa penggal lagi. Tindakan beliau yang jelas memperlihatkan betapa kemaruknya beliau terhadap kuasa yang diingini.

Pembangkang-pembangkang yang lain pun hanya menjadi Pak Turut...kasihan...habih perjuangan mereka yang asal diperkotak-katikkan oleh DSAI yang mengejar impian peribadi beliau!

Alasan yang diberikan adalah kerana Datuk Seri Najib penuh dengan kekotoran dan perlu dilakukan satu proses "pembersihan" atau nama lainnya, "berilah-aku-jawatan-itu!". Macamlah DSAI tu suci bebenor. Kes "tut" di mahkamah pun belum selesai...hubungan intim dengan Amerika...apa cerita?

Media asing yang melaporkan mengenai perkara-perkara karut seperti ini, semua orang telah sedia maklum ada "barua" yang membekalkan maklumat-maklumat palsu tersebut. Buat apa nak ambil port mengenai media asing kalau sudah kita ketahui kredebiliti mereka melaporkan berita tidak telus! Setakat berita buat apa, buat la laporan polis sambil kemukakan bukti (macam la ada), asshole!


DES : TAHNIAH KEPADA DATUK SERI MOHD NAJIB TUN RAZAK ATAS PERLANTIKAN SEBAGAI PERDANA MENTERI MALAYSIA YANG KE 6 DARI PILIHAN ANDA.

0 comments:

Post a Comment

Komen Perlu Ditulis dengan Berhemah dan Bertanggungjawab..Sebarang komen menyalahi undang undang akan ditanggung sepenuhnya oleh anda...